
نمیدانم چه شد که امشبxa0 دلم خواست من هم جای لنز دوربین بنشیمxa0 و نگاهتان کنم... کسی مرا نبیندxa0 اما من به شما خیره شومxa0 اشک هایم امان دهندxa0 و چشمانم را تار و مواج نکنندxa0 شاید هم حق با چشمانم باشدxa0 وقتی...
ادامه مطلب
اینجا که مینشینی انگار تمام صحن و سرای امامرضا(ع) راxa0 در صحن حضرت معصومه (س) جای داده اند... دلتنگیxa0 بابا....عمه... #کاظمین...امام جواد...امام کاظم افسر مولا ...
ادامه مطلب