
آهن را که داغ میکنند بهتر با ضربه های چکش،فرم میگیرد.آهنگرآنقدرضربه میزند که به شکل نهایی و هویت غایی برسد،اما گاهی آن آهن زیر آن چکش کم می آورد و ثانیه شماری میکند که او را در آب سرد فرو ببرند و از شر آن ضربه ها خلاص شود اما این ثانیه شماری خیر نیست! وقتی سر از آب بیرون بیاورد،کج و معوج باقی می ماند و اگر به او محکم ضربه بزنند، میشکند!خرد می شود!پروردگارا من آن آهن گداخته ام،صبورم کن تا انتظار آب نداشته باشم...مناجات افسرمولا...
ادامه مطلب