
توی موکب کربلاxa0بهش خیلی دقت کردم تا روضه امام حسین شروع میشدxa0 اشک از چشماش از همون اول روضه جاری میشد تااااا آخر روضه بهش غبطه میخوردم سِنی هم نداشت یه دهه هفتادی سید بود بچه ها به شوخی صداش میکردن: سیدُالبُکاء مراسم که تموم شد رفتم پیشش گفتم سید خوش به حالت گفت چرا؟ گفتم آخه بهت اشک دادن میشه از همین کربلاxa0 از امام حسین برام اشک بخوای؟؟؟؟؟ http://rasekhoon.net/article/show/184122/ثواب-گریه-بر-امام-حسین-(علیه-السلام)/ سفرنامه کربلاxa0 اربعین 95 افسرمولا...
ادامه مطلب