
توی موکب کربلاxa0بهش خیلی دقت کردم تا روضه امام حسین شروع میشدxa0 اشک از چشماش از همون اول روضه جاری میشد تااااا آخر روضه بهش غبطه میخوردم سِنی هم نداشت یه دهه هفتادی سید بود بچه ها به شوخی صداش میکردن: سیدُالبُکاء مراسم که تموم شد رفتم پیشش گفتم سید خوش به حالت گفت چرا؟ گفتم آخه بهت اشک دادن میشه از همین کربلاxa0 از امام حسین برام اشک بخوای؟؟؟؟؟ http://rasekhoon.net/article/show/184122/ثواب-گریه-بر-امام-حسین-(علیه-السلام)/ سفرنامه کربلاxa0 اربعین 95 افسرمولا...
ادامه مطلب
دلتنگی از فوران چشمه ی محبت دو طرف متولد میشه.خیلی از اوقات به کسی علاقه داری ,نبینیش دلتنگ میشی,به هربهانه میخای کنارش باشی و... اما یه روزی میرسه که مرگ بینتون جدایی میندازه,دیگه نمیتونی ببینیش, مگر توی خواب! فقط خواب.تازه وقتی از خواب بیدار میشی از گریه به هق هق میوفتی مثل اون بچه ای که مشغول بازی میکننش تا مادرش بتونه بره درمانگاه,به نوبت دکترش برسه و زود برگرده،بچه تا مامانشو میبینه از شدت گریه سرخ میشه...تا یه مدت گریه اش بند نمیاد!وقتی محبت بین دوتا بشر میتونه اینجوری باشه،محبت بین انسان ...
ادامه مطلب