
وقتی شبها پشت بوم خونه دراز میشی و به آسمون زُل میزنی... یه دفعه میبینی یه ستاره هم چشمک میزنه هم حرکت میکنه... بعدش تازه دو زاریت جا میوفته کهxa0 اون ستاره نیست... هواپیماست... اما دلیل چشمک زدن های هواپیما به ما زمینی ها جالبه.. وقتی شب پرواز داری هواپیما که از زمین بلند میشهxa0 میره لای ابرها و.... بالای بالا اونوقت وقتی از پنجره به زمین نگاه میکنی مثل آسمونه همه جا سیاه ولی پر از نقطه های نورانی...
ادامه مطلب