هرکسی از ظن خود شد یار من

خرید بک لینک

وقتی شبها پشت بوم خونه دراز میشی و به آسمون زُل میزنی...

یه دفعه میبینی یه ستاره هم چشمک میزنه هم حرکت میکنه...

بعدش تازه دو زاریت جا میوفته که

اون ستاره نیست...

هواپیماست...

اما دلیل چشمک زدن های هواپیما به ما زمینی ها جالبه..

وقتی شب پرواز داری

هواپیما که از زمین بلند میشه

میره لای ابرها و....

بالای بالا

اونوقت وقتی از پنجره به زمین نگاه میکنی

مثل آسمونه

همه جا سیاه ولی پر از نقطه های نورانی

مثل یه صفحه مخمل مشکی که روش اکلیل پاشیدن..

هواپیما وقتی توی آسمونه

ما زمینی هارو آسمونی میبینه

مارو ستاره میبینه

برا همین بهمون چشمک میزنه...

راستی

چرا توی شب

زمین و آسمون خدا انقد شبیه هم میشن..؟

افسرمولا

"خدمت"...

ما را در سایت "خدمت" دنبال می‌کنید

برچسب: هرکسی, نویسنده: بازدید: 118 تاريخ: سه شنبه 14 شهريور 1396 ساعت: 5:36

صفحه بندی