دلت مثل قلک باشه...

خرید بک لینک
طوری پشت میزش نشسته بود و با اکراه نوک خودکارشو میچرخوند
که انگار نعوذبالله خداست!
زن بیچاره از جواب ناامید کننده اش چشماش سرخ شد...اشک حلقه زد..

حس میکنم الفبای هیچ زبانی قادر به توصیفش نیست...
طاقت نیاوردم
یه گوشه کشیدمش کنار بهش گفتم:
همه چی دست اونیه که اون بالاست
اینی که میبینی اینجا لم داده
چون هیچی دستش نیست, زورشو روی خودکارش میزنه!
به دل نگیر
آدمای این ریختی فراوووونه
دلت نشکنه
حیفه دل آدمیزاد برا حرف همچین آدمایی بشکنه
دلت مثل قلک باشه
وقتی راضی به شکستنش شو که ارزششو داشته باشه...
اینو گفتم و رفتم....

افسرمولا
"خدمت"...

ما را در سایت "خدمت" دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 123 تاريخ: دوشنبه 9 بهمن 1396 ساعت: 12:09

صفحه بندی