چقدر دوریم

خرید بک لینک

امشب نیمه شعبان ...جایی که من قدم میزدم اسمش: خیابان حضرت ولی عصر بود..همه جا شلوغ بود و پر از دود اسپند و آبمیوه و شیرینی و...ترانه و مداحی مخلوط

چادری و مانتویی در هم

بی حجاب و با حجاب

اما بزرگترین سانسور امشب کسی نبود جز امام زمان عج

چقدر فاااااصله داریم

چققققدر دوریم


ما مانده ایم و

جامعه ای که به سمت بازتعریفِ هنجارها

افسارگسیخته میجهد!


اللهم عجل لولیک الفرج...امام زمانم کجایی؟؟؟

"خدمت"...

ما را در سایت "خدمت" دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 102 تاريخ: جمعه 6 ارديبهشت 1398 ساعت: 9:36

صفحه بندی