که دویدن ما #درجا زدن است... . به قول شهید آوینی تنها کسانی مردانه میمیرند که مردانه #زیسته باشند... . شهادت را نخواستیم و به خیال خودمان #عاشق شهادتیم... بسنده کردیم فقط به عکس چسبانده شده ی دیوار #اتاق! عکس و #دلنوشته_شهدایی که فقط پست #اینستاگرام شد! کانال #تلگرامی که پر شد از صوت و روایت شهدا! و تصویر زمینه ی گوشی هایمان که سنگینی نگاه #شهید را درک نکردیم... . . #شهادت تنها برای #شهیدان است... که #آسمان و #خاک این عالم شهادت می دهند به #برای_خدا_شدن شهیدان... . . #نخواستیم شهادت را؛ اگر #می_خواستیم هر مکان و زمان که باشیم شهادت ما را در بر خواهد گرفت... . . به یاد صحبت های حاج حسین یکتا در ظهر عاشورا ی فکه: اگر شهادت را می خواستیم! . در شیراز هیئت رهپویان وصال هم باشی به شهادت میری... در شمال تهران هم باشی،شهید صیاد شیرازی میری... . در وسط #بازار هم باشی،شهید لاجوردی میری... وسط این رمل های #فکه بعد از جنگ هم باشی،سید شهیدان اهل قلم میری... . مصطفی احمدی روشن هم بشی،در کوچه پس کوچه های تهران به شهادت میری... . . . شهادت را بخواهیم... اگر خادم الشهدا باشیم... شبیه شان می شویم... نه به حرف ، در #عمل... #شهیدانه زندگی کنیم که #شهید می شویم... . . و حالا باید گفت: زیر چرخ اتوبوس زائران شهدا در پارکینگ #طلاییه ، هم باشی! #شهید حجت الله رحیمی میری... . خادمه الشهدا در فضای مجازی،در حله عراق هم باشی؛ بعد زیارت اربعین...