سلفی با موگرینی!!!!!!!

خرید بک لینک

این عکس شمارو یاد چی میندازه؟!

من یاد حضرت امام خمینی میوفتم!!!!

بازگشت به ایران

وقتی توی هواپیما خبرنگار فرانسوی از ایشون میپرسن :

چه احساسی دارید؟

ایشون گفتن:

هیچی.

..............................................

مگه مدعی خط امام نیستین؟!

پس یاد بگیرید!

با دیدن زنی که پشت میز مذاکره به ریش پُرفسوریتون میخنده و بعد از اینکه چاییتونو خوردین و رفتین کشورتون..... تحریمتون میکنه....

با ذوق عکس سلفی میگیرین!!!!؟

نیوفتی از اون بالا جناب!

دغدغه های نمایندگان ملت:

دوربین گوشیت چند پیکسله؟

بیا با گوشی من بگیر!

دیگه از این فاصله موگرینی گیرت نمیاداااا!

#بدبخت!

#ندید بدیدان!

افسر مولا

"خدمت"...

ما را در سایت "خدمت" دنبال می‌کنید

برچسب: سلفی,موگرینی, نویسنده: بازدید: 120 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 21:39

صفحه بندی